Цитата:
Сообщение от Qvaetsu
к сожалению нет. там тупые лобби.
|
Откуда вестимо?
Из
DS Multiplayer Network Guide:
Цитата:
2. Dark Souls creates a P2P IP Pool of other players as you play the game:
Dark Souls connects to GFWL (65.55.42.54, 65.55.42.52 and 64.4.11.25) for authentication and then Data.exe communicates with a single GFWL ip (65.55.42.52, for me) and starts adding player ip's into your P2P ip pool. This begins at the title screen. It continues to feed you a new ip every few seconds to several minutes. This appears to not be prioritized by location, but seems to be completely randomly selected as I've been connected with Canada, Finland, Australia, the UK, and just now Sweden, long before I've been connected to someone in the US.
|
Про лобби ни слова. Статейка, конечно, времён GFWL, но я сильно сомневаюсь, что фромы что-то сильно меняли у себя в сетевом коде при переезде на Steamworks.
Даже фанатский фикс выходил -
DSCfix, который в первую очередь в IP pool пихал онлайновых GFWL френдов, а не кого попало с другого конца света.
Или при переезде на Steam всё же что-то сильно поменялось?